Sunday, February 6, 2011

CuTi BeRaKHiR...

fuhhh...setelah ku fahami....
eh3..silap siaran plak..setelah 9jam berada didalam bas akhirnya aku sampai ke bumi gombak ni tepat jam 10.20pm 5/2/2011...hangpa kira sniri la yer aku btolak kul bape...hahaha..
penat mmg penat walopown da bese nek bas tp body aku bley tahan 7jam je dlm bas klu da over limit cam ari ni alamatnye plus la jwbnye...
nway utk liputan trafik pula jln dr tganu hingga highway pantai timur normal shj tp byk jugak kete thats mean ramai org tganu da bmastautin d kl...hebat jugak org tganu ni yer...tp pabila msk kwsn karak hingga genting sempah kenderaan bergerak plahan d sbbkan byk kereta n tol dan juga bermakna CUTI DA ABIS!!!!
aku sniri pon tlibat sama...
after that,sesampai jer kat greenwood tpaksa la aku bjalan mencari teksi...
driver bas 2 drop aku jauh dr tmpt bese mayb xnk bg jam kot..nsb bek ade teksi klu x alamatnye mmg aku msk uia jalan kaki la...
mmg rancangan diet sedunia la...
hahahah
da sampai mahallah letak2 jer beg terus ak p cari mknn cz 1ari perot aku hanya beralaskan roti High5 double cream ngan air cincau jer...haru tol...
d sbbkan xmkn nc jadilah aku seorg yg tamak haloba amek nc betimbun tp xabes cz perot da
pas mkn ms utk mandi...
perghhhh...
mmg segar giler rsnye pas mandi...ni nk layan citer then tido plak...huhu
well..thats all 4 today...

papai for now..
itte-kimasu

~~PoTaSSiuM CYaNiDE~~

0 comments:

Post a Comment